xa0 خوب اینم باشه که بتونین بحرفین دیگه! ولی نظراتونو پایین بدین. قربونتون!...
چت گفتگو صحبت و تبادل نظر بدون حرفای ۳۰ یا ۳۰ و بد ! ...